OT: 3D tiskarna

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Prosinec 7 18:00:07 CET 2016

Presne tak. A najhorsie je, ked si na to aj rodina zvykne. Moji chalani
(3 a 4r.) dnes vyhlasili, ze im musim vytlacit diel na jednu matriosku,
lebo maju celu sadu a jeden spodny diel chyba. Maju drahu na auticka z
plastovych list na kable a vytlacenych spojok na ne. Z nehorlaveho ABS
som tlacil krytky na instalacne krabice pod omietku, lebo tvar v obchode
nebol presne taky, aky som si predstavoval. LED pasiky v dielni a v
kuchyni prichytavam na hranach nabytku "specialnymi" ukonceniami, 3
fazove zasuvky maju k stene "medzikus", lebo standardne uchytenie sa mi
zdalo malo pevne. Domaci media-server s banana-pi a HDD, organizery
kablov na stenu, ... To som len tak pozrel okolo seba. Keby som presiel
po dome, tak je zoznam niekolkonasobne vacsi...

Jaro