OT: 3D tiskarna

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Prosinec 7 13:43:08 CET 2016

tisknou se i voskove predlohy na formy pro odlevani.

pro vyuziti 3d tisku zapalenym domacim kutilem je nutne nejdrive dobre zvladnout 3d modelovani. a to neni pro vetsinu lidi uplne trivialni. v drtive vetsine pripadu pak 3d tiskarna vytiskne par generickych postavicek a vazicek a pas se na ni jen prasi.

zajimave mi prijde pouziti 3d tisku v cukrarske vyrobe :-) to se asi nejvice blizi puvodnim fantastickym predstavam 3d tisku "do kazde rodiny".