RE: Svietenie LED pasikmi skrz zrkadlo, was: osvětl?==?iso-8859-2?Q?ení schodiště

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 7 00:00:58 CET 2016

>Bez tych dvoch bodoviek je malo svetla?
>
>Ano. Na fotce i v trvalém provozu. Plný výkon se zdál zbyteèný a regulátor
>jsem pou¾ít nechtìl. Proto svítí 2 LED z ka¾dého pouzdra.
>Bodovky byly pùvodní souèástí zrcadla. Bez nich by zùstaly díry a ani se
>záslepkami by to moc nevypadalo.

Aha, takze tie bodovky nemusia svietit a je dost svetla, tak?

>Samotné pásky jsou zalité, tak¾e mají krytí. Oboustranná lepicí páska mezi
>zrcadlem a li¹tami také tìsní, ale úplnì tìsné to nebude.

Rozumiem.

>Jinak, kdybyste chtìl inspiraci, tak zajdìte okouknout zrcadla do Bau..,
>OBI... Podsvícených s rùznými efekty tam pár mají.

Ja som ich viacero videl najma v obchodoch s nabytkom, a niektore sa mi
naozaj pacili, ale jedna sa o uz existuju zariadenu kupelnu, kde casom
odhnilo povodne svietidlo nad zrkadlom (okrem toho, ze sa pri vymene
ziarovky podarilo rozbit jednu z dvoch krycich baniek, este aj opadal
chrom - bolo to svietidlo explicitne do kupelne, kto mohol vediet ze to
nevydrzi 10 rokov dennej davky pary? :-) ) a to zrkadlo je obstavane
skrinkami a polickou, ktore nemam chut (a vlastne ani priestor) posuvat,
takze je mala sanca, ze sa podari najst hotove zrkadlo ktore dostatocne
dobre zapadne do toho priestoru.

Ja osobne by som radsej privital nove svietidlo, ale bohuzial v obchodoch
takmer nic pouzitelne (male, vykonne, s dobrym svetlom a vhodne do
kupelne) na tuto temu nie je - na viacerych miestach som ako jedinu
pouzitelnu alternativu videl presne to iste co tam mame (ano s tymi fuj
ziarovkami, aj ked to su G9 co su este zatial dovolene). Preto skumam
mozne alternativy.

>Vidìl jsem i s teplomìrem
>nebo hodinami. Taky by se ve¹ly na zadní stranu, ale sklo by v tom místì
>nesmìlo být matné.

To je mozno efektne, ale do kupelne podla mna zbytocne, skor na chodbu.

Este raz dakujem

wek