RE: Připojení venkovní jednotky pro bezdrátový internet

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 6 17:36:33 CET 2016

A co to řešit bezdrátově? Postavit proti sobě dvě wifi, jednu připojit do přívodu internetu a druhou do vnitřní sítě. Bude to levnější, než dva konvertory, optika a vaření koncovek a pro internetovou linku z bezdrátu to bude bez problémů stačit taky.