Re: Připojení venkovní jednotky pro bezdrátový internet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 6 16:29:16 CET 2016

Převodníky UTP/optika prodávají snad všechny shopy s PC technikou,
za cenu v rozpětí 800-2000 Kč.
Otázkou je, jestli je to fakt třeba. Přímý úder bleskem stejně v baráku
nic nevydrží, a při nějakém vzdáleném úderu odejde asi maximálně ten
první router. Nakonec se před něho dá ještě postavit nejlevnější switch
za 200 Kč v roli obětního beránka.

Mimochodem Ethernet je sám o sobě galvanicky oddělený.
Já osobně bych tam natáhl FTP kabel (tedy stíněný), stínění připojil
na PE a nezapojoval ho vevnitř do switche.

PL