RE: OT: osvětlení schodiště

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 6 12:18:32 CET 2016

Presne ako na zaslanom odkaze na YT.
Nakresli sa slniecko a je to :)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Tuesday, December 06, 2016 12:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: osvětlení schodiště

Zkusím se zeptat, ale stejně nechápu, jak by se z toho to kolečko vylamovalo. Kolega se byl podívat, jak ze skla vyřezávají velké tvary na automatech a tam na to foukli snad horký vzduch - nebo dokonce plamen? a ono jim to vypadlo. U 50 mm kolečka nevím. Jedině okolí po kouskách olámat, to mi ta voda přijde jednodušší a nejsou tam pak ostré hrany.
Anděl