OT: 3D tiskarna

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Úterý Prosinec 6 10:39:53 CET 2016

Mam ji. Krivost desky jako takove jsem nemeril. Ale srovnani celeho chassis jsem venoval dost casu a nadavek. Kalibracni vysky mam  po srovnani vsechny stejne. Ale nesmi se to ani zvednou ze stolu. Na setiny se zde ale nehraje.

Pokud ma nekdo problem s kvalitou tisku, zaklad problemu je obvykle ve spatnem serizeni. A to i u sestavenych z vyroby. Jelikoz pri baleni a doprave se to priserne rozhodi i kdyby to ve vyrobe seridili sebelepe. Po ustaveni se to musi pokazde znova seridit.

Na to jak je to navrzene to tiskne primerene dobre. Ale pro opakovatelnost a vyssi rychlost by to chtelo celou mechaniku uplne predelat. Ta mechanika je na hranici svych moznosti. Hlavne z hlediska pevnosti.