Re: OT: osvětlení schodiště

Pondělí Prosinec 5 22:54:23 CET 2016

Vyřezat kulaté sklo není problém. Stačí ve sklenářství koupit sklo a jít
s tím někam, kde mají řezání vodním paprskem. Trochu problém je, že sklo
pro ledky by mělo být matné. Kolega si nechal vyřezat kolečka z matného
snad 3mm skla a takhle tlusté sklo je už trochu nazelenalé. Taky budu
řešit kolečka pro ledky. Nejtenši sklo co u nás mají, je 1,25 mm. Čiré,
ale to už vyřeší leptací pasta.
http://www.tvorivyamos.cz/leptaci-pasta/c-1152/
Anděl