OT: 3D tiskarna

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 5 19:55:38 CET 2016

Původní zpráva ze dne 05.12.2016 od Jaroslav Buchta:

> Ahoj,
> jaky mas nazor na extruder s bowdenem a oddeleny hotend? Koukam, ze
> stale pouzivas klasiku, ja jsem uz pred delsi dobou koupil nejake
> komponenty na ali a chystam se to behem vanoc vyzkouset.
> Nevim, co od toho cekat ale vypada to, ze jde o moderni trend ;-)

Mám i bowdenovou tiskárnu, to má ten Velleman K8400 Vertex, můžeš ho
znát z mých videí. Tiskne slušně, ale má omezení v materiálech. Ne
všechno lze bowdenem protlačovat, pružné materiály mají samozřejmě
problém.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem