Drajver pre cinsky klon

Halen halen na seznam.cz
Pondělí Prosinec 5 19:47:14 CET 2016

Čínský klon FTDI mě taky pěkně zavařil, aniž bych tušil, že je v
převodníku klon, tak jsem 1/2 dne řešil proč mě rs232 nekomunikuje.
Nakonec jsem propojil dvě rs232 proti sobě a zjistil, že i když jsou
ovladače bez stížností, tak místo komunikace tam chodil pevně
zadrátovaný text, něco ve smyslu this is not genuine ftdi chip... To se
pak pěkně blbě něco odlaďuje, když najednou převodník začne posílat
takovéhle hámotiny.

To by mě zajímalo, kterého managera to ve FTDI napadlo. Od této
zkušenosti mi nesmí FTDI přes práh a vybírám převodníky zásadně od
jiných společností.

Přeci nebudou trestat mě, jako koncového zákazníka.

Honza