Re: stm32 zacatky...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 19:43:11 CET 2016

>Ktory? L0, L1, L4?
zkousel jsem to na discovery kitu s STM32L152rbt6

v zamyslene aplikaci asi nakonec pouziju L4 i kdyz me krapet mrzi ze nemaj eeprom...

>Tu http://www.efton.sk/STM32/ <http://www.efton.sk/STM32/> mam nejake "barebones" ukazky. Nieco z toho
>vzniklo na popud hw-listu a som to tu popisaval asi pred pol rokom, ale
>neviem to najst.

ok diky, podivam se..

V.P.

> Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 05.12.2016 19:21
> Předmět: Re: stm32 zacatky...
>
>snazim se trosku seznamit s STM32.. (pouzival jsem doted prevazne 8bit atmely, letmo 32bit atmely..)
 >Snazil jsem se zprovoznit PWM vystup na kitu 32L-discovery.

 Ktory? L0, L1, L4?

 >Mohu se prosim zeptat jestli nekdo programuje STM32 tak, ze kasle na tyhle knihovny a jen primo zapisuje do registru?

 Ano.

 >Je k takovemu stylu programovani pro STM32 k dispozici neco k precteni co by cloveku do zacatku pomohlo?

 Nie. Ale co by ste cakali? RM je Vas kamarat... Ano, 1000+ stran, ale ako
 prve sa aj tak potrebujete zorientovat.

 Tu http://www.efton.sk/STM32/ <http://www.efton.sk/STM32/> mam nejake "barebones" ukazky. Nieco z toho
 vzniklo na popud hw-listu a som to tu popisaval asi pred pol rokom, ale
 neviem to najst.

 wek