stm32 zacatky...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 18:57:24 CET 2016

Zdravim,
snazim se trosku seznamit s STM32.. (pouzival jsem doted prevazne 8bit atmely, letmo 32bit atmely..)
Snazil jsem se zprovoznit PWM vystup na kitu 32L-discovery. Vygeneroval jsem projekt v CubeMX (export TRUEstudio) a pak pouzil EmBitz na kompilovani a debug. Vse s HAL knihovnami.
Ne a ne to fungovat.. po chvili jsem nasel, ze CubeMX to jen nastavi, ale je treba to jeste zapnout, doporuceno bylo HAL_TIM_PWM_Start(htim,TIM_CHANNEL_ALL);
zas to nefungovalo... pak jsem dostal radu podrazdit jeste registr CCER.. (TIM3->CCER |= 0xFF;) pak uz se povedlo.
Nicmene v HALu jsem nenasel funkci, ktera by to nejak resila. Zapnuti je tam zapisem do CR1, vypnuti CR1 i CCER..
Mohu se prosim zeptat jestli nekdo programuje STM32 tak, ze kasle na tyhle knihovny a jen primo zapisuje do registru? Je k takovemu stylu programovani pro STM32 k dispozici neco k precteni co by cloveku do zacatku pomohlo?
Diky
V.P.