OT: osvětlení schodiště

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 5 18:17:05 CET 2016

Dobrý večer,

byl jsem postaven před úkol zajistit v novostavbě rodinného domku
orientační stmívací osvětlení schodiště pomocí bodovek nad každým
druhým schodem.  Vzhledem k tomu, že schodů je hodně, hledám nějaké
funkční a cenově přijatelné řešení.  Nejvíc by se mi líbilo osadit tam
normální instalační krabičky , na ně upevnit nějaké "hezké " průhledné
skleněné  krytky a dovnitř dát po několika bílých LED , které bych
zapojit tak, aby šla regulovat intenzita podle vnějšího osvětlení,
t.j. nějak seriově s regulací proudu přes všechny krabičky.
Třeba něco takového
http://www.dx.com/cs/p/g4-1-8w-car-led-reading-lamps-warm-white-3000k-180lm-smd-5730-dc-12v-5-pcs-393674#.WEWgcrmPVpg
ale bez toho regulačního brouka, ten bych třeba zkratoval.
Technicky si s tím samozřejmě poradím, ale nemohu nikde najít buď ty
skleněné krytky samostatně nebo nějaká svítidla, která neobsahují
žádnou elektroniku, jen ty LED diody.  Hledal jsem jak v Čechách, tak
i na DX , ale všude jsou jen nějaká drahá světla s vestavěnou
elektronikou, obvykle na 85 - 240 V AC .
Nemáte někdo nějaký tip na ty krytky ( prázdná světla ) ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW