OT: 3D tiskarna

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 5 13:43:18 CET 2016

On Mon, 5 Dec 2016, Milan B. wrote:

> Ale ved ja som sa na ten odkaz pozrel. A nie po prvykrat.
>
> Na tom vasom odkaze je uvedena cena 999 Euro za poskladanu, 699 Euro za
> skladacku.
>
> Zvacsite si fotku z vaseho odkazu a skuste pojednat o tom, akym sposobom su
> upevnene vodiace tyce osi Y a uchytene zavitove tyce na osi Z.

No ty X vodici tyce jsou opravdu prichycene paskama, ale ty zavitovky
osy Y ne - to nahore neni paska ale bude to matka nebo domecek matky
z cerneho plastu.

Koukam na toho Prusu a zda se mi ze ma lepsi ty zavitovky osy Z nez Rebel.
Rebel ma klasicke M6 (nebo kolik) ale Prusa tam ma neco s vetsim
stoupanim takze posuny nahoru-dolu budou o dost rychlejsi.