lte a tv

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Prosinec 3 11:33:59 CET 2016

Vyhodit předzesilovač. TV bývá dostatečně odolná aby problém nenastal.
Pak záleží na tom jak je silný TV signál. Podle toho je nutné volit zisk
antény. Síta vůbec nejsou špatná pokud je signál dostatečný. Pokud ne
tak nějakou delší Colorku bez předzesilovače. Zesilovač je až úplně
poslední zoufalá možnost pokud selže opravdu naprosto všechno. Jo a
zapomněl jsem na kabel. Ten je stejně důležitý jako anténa. Záleží na
jeho délce - čím kratší tím lepší a čím tlustší tím lepší. Pokud se do
něj dostane voda dramaticky se zhoršuje jeho útlum takže "sežere" vše co
anténa vyrobí. Na kabelu nešetřete. Kabel taky stárne. Po deseti letech
kabel může mít dvojnásobný útlum než měl na začátku i když do něj
nenateklo. Kabel musí být určený pro venkovní prostředí.

     Martin.