lte a tv

Jan Matuska hw na starhill.org
Pátek Prosinec 2 20:51:43 CET 2016

Zdravim,

nejsem antenar, ale k porobnym projevum jsem se za posledni rok dostal
asi 3x. Vzdy byl problem s prebuzenym zesilovacem. Resenim bylo vyhodit
stavajici antenu, koupit jinou bez zesilovace. Na jeji vystup pripojit
LTE zadrz a nasledne pak dle potreby predzesilovac. Co se tyce anteny,
tak kvalitni sito neni zase tak spatne (napr. Vaten), ale v mnou
zminenych pripadech jsem puvodni anteny nahradil touto Color Digi Maxi.

Mozna by stalo za to si tam pozvat nekoho, kdo zmeri signaly a vymysli
reseni odpovidajici situaci na miste.

Honza