PlatformIO versus Arduino

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Prosinec 2 19:40:01 CET 2016

Přeji pěkný večer,

zkusil jsem si nainstalovat před nějakou dobou zmíněné PlatformIO (Atom)
místo Arduina. Vyhrabal jsem ESP-01 a hraji si s tím na seznámení. Z
arduina jsem vytáhl příklad  ESP8266 Web server "Hello server".
Zkompiloval ho a nahrál do ESP-01 a bez problémů chodí.

Když jsem totéž udělal v PlatformIO, tak vše proběhlo Ok (kompilace,
flashovaní), ale  příklad je nefunkční. příklad je napsán tak, že po
startu čeká na připojení k wifi AP a vypisuje tečky.

V Arduinu to po 4 tečce ohlasí spojeno a vypíše IP adresu a v prohlížeči
se lze na ni připojit.

Když to zkompiluji v PlatformIO, tak tečky běží donekonečna. (kod je
totožný a kopírovaný mezi prostředími).

Je to tento:

https://github.com/esp8266/Arduino/blob/master/libraries/ESP8266WebServer/examples/HelloServer/HelloServer.ino

změna je tam pouze v wifi parametrech.