Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Prosinec 1 08:31:30 CET 2016

proxy nepouzivam, normalne přes router ven. Tohle je komplet z CMD

C:\_K řešení\Unify>echo off
SYSTEM_WGETRC = c:/progra~1/wget/etc/wgetrc
syswgetrc = C:\Progra~1\GnuWin32/etc/wgetrc
--2016-12-01 08:25:30--
https://195.39.9.36:7443/management/portlet/?portlet=hi
path-accountingdownload::HiPathAccountingDownloadPortlet&entity=accounting&actio
n=get&username=soteza na system&password=tarif7443
Navazuje se spojení s 195.39.9.36:7443 spojeno.
Nebylo možné navázat SSL spojení.
Pokračujte stisknutím libovolné klávesy...

a se zapnutym echo on

C:\_K řešení\Unify>echo on
C:\_K řešení\Unify>C:\Progra~1\GnuWin32\bin\wget.exe
--no-check-certificate http
[...]
--2016-12-01 08:26:22--
[...]
C:\_K řešení\Unify>pause

*