OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Prosinec 1 08:27:58 CET 2016

Pak by ta firma měla zařídit školení pro své vedení, které by jim
připomnělo, že spoléhat se na to, že jejich zaměstnanci nic lepšího
neseženou není dobrá cesta.
Kdyby mě to v práci nebavilo, tak odejdu klidně jinam i za méně peněz.
Doba, kdy "před bránou stálo plno stejných jako já" je dávno pryč.
Naštěstí to u nás nikdy nikdo nepoužil.

Martin Hanek