OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Čtvrtek Prosinec 1 07:06:58 CET 2016

Spousta manažerů má přístup typu, že člověk za počítačem je dělník
jako každý jiný a tudíž lehce nahraditelný. Programátor / projektant /
apod. = dělník jeden kus. Když odejde, vyměníme kus za kus.

BTW, už jsem to tu možná psal, personalisti / -stky (z agentur) když
nabízejí zaměstnání, tak vám pošlou hromadu těch obecných keců
(nadnárodní dynamická rozvíjející se společnost, firemní benefity
blablabla...), ale tak podstatnou věc, jako kde to je, z nich musíte
tahat. Samozřejmě, dělají to, protože chtějí utajit název společnosti,
ale specifikace "Středočeský kraj" nebo i "Praha" je naprosto k
ničemu, dobře, není to Nový Zéland, ale je rozdíl dojíždět do Počernic
nebo do Dejvic. Někomu je to jedno, protože jeho TDIčko žere 2,5 litru
na 100, takže vlastně jezdí skoro zadarmo a 3 hodiny denně na cestě mu
nevaděj.

P.K.