[OT] Hledam praci v Praze

Středa Srpen 31 22:02:43 CEST 2016

Zajímavý postřeh při hledání práce: na pohovoru měli vytištěný ten můj
životopis z webu i s těmi podrobnostmi. Takže mít vlastní prezentaci
na jednoduché webové stránce fakt je k něčemu dobré.

(Případně koho by to zajímalo, na http://prace.rovnou.cz je moc pěkně
zpracovaný návod, jak hledat práci.)

P.K.