data.impure_data

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Srpen 29 14:28:33 CEST 2016

Nevim, mohu jen rict, ze u mne to na F4 funguje.

V nastaveni linkeru, sekce Library selection mam zaskrtnuto pouze Newlib
nano-branch.

V prikazove radce pro  linker take krome -specs=nano.specs nevidim nic zvlastniho.

vystup z nm:
20000060 00000060 d impure_data
200000c0 00000004 D _impure_ptr

t.j. jen 100 bytu.