Ethernet odposlech

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Srpen 10 19:09:40 CEST 2016

Máte s těmi servy KOLLMORGEN nějaké hlubší zkušenosti?
Nedávno jsem je zkoušel přes CANopen a rychlost komunikace mne trochu
zklamala. Podle popisu by měl být rychlejší Profinet, ale k tomu jsem se
zatím nedostal. S EherCat nemám zkušenosti.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Wednesday, August 10, 2016 7:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Ethernet odposlech

Rozdelit draty me napadlo jako prvni ale neodvazil jsem se na to ani zeptat
;-) On by se musel asi taky znasilnit PHY aby po pripojeni nekomunikoval
parametry spojeni atp...
Co se tyce bastleni, napadlo me spis 4x PHY a FPGA ale zas tolik casu nemam
a objednal jsem ten switch, uvidime :-) Ono to je kapacitne nenarocne, jedno
servo KOLLMORGEN pripojene ke krabici NI kterou mam nahradit. Jde o
konfiguraci a inicializaci toho serva a rozhrani, nejake info jsem nasel ale
problem je, ze si s tim nemuzu moc hrat, protoze je to v masine a pracuje
to, takze si to chci naposlouchat a analyzovat.
Diky za napady, podelim se o vysledek.