Ethernet odposlech

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Srpen 10 18:16:21 CEST 2016

EtherCat je postaven na 100Mbit ethernetu (alespoň to píší na wiki:-), takže by to USB 2 měla zvládnou (480Mbit). Hrubým
odhadem. Nebo ne? Možná je tam omezení kvůli 1 ms ... nevím, nikdy jsem tímto zařízením negeneroval plný tok, spíše sem
tam nějaký paket.

Netestoval to někdo? Docela by mě to zajímalo a žádný převodník zrovna nemám po ruce.