Re: Vodoměr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 8 16:03:26 CEST 2016

Možná jsem omylem četl nějaké jiné vlákno, ale já jsem tam viděl docela dost
dobrých a praktických rad. Včetně té mé triviální, že do vymezené velikosti
volné paměti to klidně nacpete i zednickým způsobem pomocí výpočtu bez
další optimalizace.

Takže váš pocit, že je vhodné diskusi ukončit, je zřejmě správný.
Ale ta poznámka, že z toho nic kloudného nevzešlo, už ne.
Možná jedině s úpravou "nic kloudného, co bych byl schopen pochopit
a aplikovat, z toho nevzešlo".

S úctou
PL