Re: Vodoměr

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Srpen 7 06:53:13 CEST 2016

Nenapsal jste, jaký je to procesor. Ale pokud umí word, tedy 0 až 65535,
pak třeba tak, že za každý impuls připočtete do nějaké proměnné
round(65536/60.75), t.j. 1079. Jakmile nastane přetečení, přičtete 1 do
počitadla litrů. Jednodušeji to snad už nejde.

Výsledná chyba výpočtu je 0,02%

Martin Záruba