nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 30 14:42:21 CEST 2016

Tak vše z5, odvolávám, co jsem odvolal..... Data fuckt nejdou, teď psala na
WHATSUP, že je někde na free wifi, že data nejdou..........

Bez
virů. www.avast.com
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>