Prosba RPI2 pomoc

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Pátek Duben 29 21:50:47 CEST 2016

Tak ještě jednou. a  naposled..

Mám W7 64 bit, flešku  8GB a je jedno jestli je naformátovaná na FAST32 nebo
NTFS. ( z té karty Ubuntu na RPI 1  normálně chodily, i Ubuntu pro RPI 2)

Stáhnul jsem si .ISO a vypálil  na DVD protože jinak to nešlo. Pak jsem
spustil z DVD to ISO - nainstalovalo se to na Program Files (x86).

Tam byl IoCorelmageHelper.exe  a ten jsem spustil. Otevřelo se mi okno "Put
IoT CORE onto your SD card" - tam se objevila SD karta a vybral jsem
umístění souboru  .ffu a klepnul na tlačítko "Flash".

Pak se objevilo okno "EraseContent?"   dal jsem Continue, zeptalo se jestli
chci udělat změny v PC - Ano.

Probliklo okno příkazového řádku a po chvilce se objevila se hláška " Errors
a pod tím něco" a tlačítko OK.Dal jsem tedy OK a to  je vše..Na SD se nic
nekopíruje.

Fakt nevím kde je chyba.  Proto jsem chtěl zkopírovat SD přes USCHOVNU od
někoho, komu to chodí.

Přesně jsem postupoval podle návodu na Netu.

Honza.

P.S. Už jsem z toho na budku..

-ia-

---