Prosba RPI2 pomoc

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 29 18:44:59 CEST 2016

A funguje tam prosím technologie DCOM?
Potřeboval bych na něčem malém rozjet OPC server.

Tvůrci toho standardu OPC udělali velmi "moudré" rozhodnutí, že to postavili
na uzavřené a proprietární technologii OLE od jediného výrobce :-(
Takže mi nezbývá, než někde rozjet nějaké Windows v co nejosekanější
podobě, jenom aby tam fungovalo to OLE po síti (tj. DCOM).

Předem díky za případné info.
PL