Prosba RPI2 pomoc

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Duben 29 13:31:34 CEST 2016

Netuším, co ti nefunguje, nečetl jsem celé vlákno. My, když jsme s
Windows 10 IoT začínali, tak jsem to zadal synovi. On cosi stáhl nějak
přes tu aplikaci, já to nahrál na SD kartu. A dopadlo to tak, že
Windows se stále načítal. Nikdy se nenačetl. Potom jsem já nebo on
stáhl jinou image kdesi vedle a vše začalo makat. Komunikuje to po
síti, dá se to ovládat přes Visual Studio, žádný problém. Zkus tuhle
image, myslím že to je ta, co jsem tam nahrával:

http://download.clexpert.com/pi.zip

Mám to na RPI3, snad to bude kompatibilní. Pak dej vědět, ať ji smažu
z webu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem