Prosba RPI2 pomoc

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 29 11:35:57 CEST 2016

no to prece takhle nefunguje - nejde jen zkopirovat obsah karty - tam musi
byt vyrobene spravne partisny, zavadec a ja nevim co jeste vsechno...

mimochodem ctu ten vas prvni prispevek...vy jste na tu kartu nahral jen tu
image toho systemu?!!! prectete si ten navod - musite pouzit nastroj,
kteremu predhodite tu flashku a tu image a on na te karte vse vytvori co je
treba - rozhodne na kartu nic nekopirujete sam

RV