Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 19:45:15 CEST 2016

No pokud nejde říct v pár stručných bodech jaké to má výhody, pak to
patrně žádné výhody nemá a tím pádem ztrácím zájem.
Já jsem to pochopil tak, že to umožňuje lepší paralelizaci nebo lepší
popis problémů v oblasti vyčíslitelnosti a jiných specifických oborech,
tedy v oblastech dost odlehlých mého zájmu.

Mrazík