Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 28 14:28:49 CEST 2016

Můžete stručně naznačit jak ? Tolik času tomu obětovat nemíním, ale rád
bych se poučil. Jen prosím nepoužívejte výrazy jako „Monáda je monoid v
kategorii endofunktorů“. To nechápu a ani pochopit nechci.

Mrazík