RE: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Duben 28 09:31:10 CEST 2016

Zdravím,

kdysi (cca 1990) jsem v jazyku ASYST, což je v podstatě FORTH doplněný o
další slova, naprogramoval několik rozsáhlých programů pro automatické testy
hybridních A/D a R/D převodníků. Program ovládal automatický tester přes
GPIB, měřil všechny možné parametry, ovládal teplotní komoru, četl napětí ze
7-místného multimetru Solartron, tiskl tabulky i grafy integrální a
diferenciální nelinearity....

Je fakt, že ten program moc čitelný nebyl :-)  a něco chtít změnit po půl
roce bylo šílené... Výhodu snad mohlo být, že pokud bylo třeba spustit jen
část testu, stačilo napsat příslušné slovo.

Jednoduchá kontrolní otázka: Co udělá program 5 DUP + .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com