[OT] komerce - 10" rozvadec Triton

Středa Duben 27 15:52:15 CEST 2016

Switch jsem tam měl běžný kancelářský položený na poličce, pak to bylo
malými patchkabely propojené na patchpanel. Nebo místo switche byl router s
více porty, vlastně měl switch uvnitř.

Měl jsem v bytě udělanou takovou malou strukturovanou kabeláž, jedna
dvojzásuvka za televizí, dvě dvojzásuvky u PC stolu, všechno svedené do
jednoho místa, na kterém byl na zdi ten rack. Končil tu i kabel od telefonu
a internet přes LAN (původně jsem tam měl ADSL).

Pokud chcete switch do 10" racku, některé malé switche se dají použít jako
stolní / kancelářské (pak se jim nalepí gumové nožičky) nebo do 19" racku,
pak jsou k nim takové úhelníky, je to vidět třeba v tomhle manuálu Allied
telesyn:

http://www.alliedtelesis.co.uk/userfiles/file/at001351a.pdf

Na vašem místě bych si upravil ty úhelníky, aby to pasovalo do 10".

P.K.