jak pajet LCW CQAR.CC

Středa Duben 27 14:35:09 CEST 2016

Uz jsem ruzne podobne ledky pajel a bez problemu, asi bych to predehral
a pajel olovenou pajkou, pak bych necekal zadny problem (podle profilu
by to melo 30s vydrzet pres 240 stupnu).
U vetsich soucastek delam i to, ze vezmu ty horkovzdusne pistole 2 a
foukam na to symetricky ze stran vic na desku, aby se neohrivala nejvic
soucastka, ale u ledek je to asi zbytecny. (nebo jsou ruzne tvarovane
trysky...)