Spinany modul-zdroj s funkci nabijecky Pb

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Duben 27 09:18:34 CEST 2016

Tak nevim zda jsem zase nemel pech...menic je udelanej krasne. Nicmene jsem
jej vcera pripojil na baterku a sledoval napeti.

Bohuzel se to chova divne - v navodu pisou, ze je mocne si nastavit float
napeti trimerem s tim, ze maximalni napeti (v rezimu Ukonst) je o 0.8V
vyssi. Nastavil jsem tedy napeti na hodnotu 13.4V aby mi baterie doma
neplynovala.

Po pripojeni baterie se zacala baterie nabijet, jenze pri dosazeni napeti
14.2V nepresla do faze kdy by mela drzet toto napeti a nechat vyklesat
proud (pisou na 10% maximalniho) a prejit do rezimu Vfloat. Bohuzel po
dosazeni napeti 14.2V nabijec rozsvitil zelenou led a evidentne baterii
odpojil - napeti kleslo az na 12.7V.

Pane Vostrele nemate nejak odpozorovano jak se ten nabijec chova u vas?
jednak me prekvapuje v podstate neexistujici druha faze nabijeni Ukonst a
pak samozrejme ze to nedrzi baterii na Ufloat (tady tedy nevim jak to ten
nabijec resi - jestli baterii odpoji, necha vyklesat a teprve potom ji
zacne zase nabijet a skonci na tom Ufloat

RV