Re: Nastavení SSD ve vin10

Kosta kosta na hrajme.si
Úterý Duben 26 17:51:26 CEST 2016

Dne 26.4.2016 v 17:39 Kubat Tomas napsal(a):
> muzu se zeptat jaky je duvod tohodle reseni ?
> abych se pripadne prizpusobil, mam SSD ve 3 PC + zalohy pokazde na rotacnim  "D" ..
> zalohy se delaji denne, SSD cloveka nauci :-).
> tomik.

Hodně se toulám po netu, připojení  mám dost rychlé a SSD malé, pokud
stahuji třeba 8GB archiv, tak se nejdříve uloží na SSD a následně
překopíruje na cílový disk jak mám nastaveno v browseru,
no a pokud dám paralelní download v pěti browserech, tak je to třeba i
5x8GB pro dočasné uložení - na to je SSD fakt malé a drahé

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský