display pro raspberry pi

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Duben 26 14:11:59 CEST 2016

Shodou okolností mi dneska přišlo toto:
http://www.ebay.com/itm/Sain-Smart-I2C-IIC-Interface-RGB-LED-Screen-LCD-1602-Keypad-For-Raspberry-Pi-/121807045761?hash=item1c5c440481:g:LjIAAOSwQoFWOq~N
Tj. mělo by to být to co na rpishopu za cca 900Kč.
http://rpishop.cz/raspberry-pi-prislusenstvi/315-rgb-pozitivni-16x2-lcdtlacitkovy-kit-pro-raspberry-pi.html

Ten expander IO je stejný (akorát má jiné pouzdro) tak snad to bude i
stejně nadrátovaný. Předpokládám, že když je to určený přímo pro RPi
(já to chci na něco jiného) tak se to tam jenom nacvakne a spustí
připravený script a pomocí něho už si pustíte a vygenerujete na
displeji co bude potřeba. Tj. ovládání bude asi jednoduché. Ale jestli
to půjde integrovat přímo do XBMC netuším.