Jak spravne nastavit router

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Duben 25 23:57:20 CEST 2016

Jestli chapu dobre, tak se jedna o komercni projekt, jenz ma fungovat v
delsim horizontu.
Pro tyto ucely je vhodne volit odpovidajici reseni (seriozni placenou
sluzbu).

Pokud ma Vase firma jiz nejakou domenu, ta staci presmerovat subdomenu.
Pokud Vase firma nema domenu, tak se kouknete zde:

https://www.nic.cz/whois/registrars/list/1/

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158