Jak spravne nastavit router

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Duben 25 13:12:53 CEST 2016

Pro tyto ucely si stavim zcela oddelene site.
Jeden, ci dva mikrotiky, nasimuluji si podminky co potrebuji a tam testuji.

PS: Vrele NEDOPORUCUJI se pripojovat na pevnou IP, tu Vam mohou ze dne
na den zmenit (za poslednich 10 let mam jiz asi ctvrtou, nebo patou).
Pouzijte DNS.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158