[OT:] Lekarnicka v aute

Neděle Duben 24 22:33:31 CEST 2016

Podle mě je na obvazech a lékárničce expirace hlavně proto, aby tu lékárnu
musel každej občas vzít do ruky, takže ví bezpečně, že ji v tom autě má a
aby musel zkontrolovat obsah, takže ví bezpečně, že v ní třeba půlka věcí
už nechybí.

Pro potřeby silniční kontroly si můžete cedulku s datem expirace vytisknout
i sami a pak ji šikovně zasunout pod fólii místo té staré... a prý je možné
tam vytisknout třeba rok 2050 ;) Papír snese všechno a když by se policajti
divili, že je ta expirace tak dlouhá, stačilo by odpovědět "koupil jsem ji
na benzínce" ;)

P.K.