Re: Arduino: 433 MHz vysílačka ovlivňuje PIR sensor

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 24 22:10:31 CEST 2016

Tady se radí špatně. Navlékněte na všechny dráty k PIR čidlu feritové
perly, zablokujte to průchodkovými kondenzátory a zkoušejte a
zkoušejte. ... Taky může zkusit všechny vodiče stínit, uzemnit stínění
na jednom nebo obou koncích ( t.j. připojit na záporný potenciál
zdroje, nebo dát stanici dál od toho čidla....
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW