RPi2 software PWM

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Neděle Duben 24 13:39:45 CEST 2016

Ahoj,

já jednak nechápu příliš princip, třeba tady...
https://projects.drogon.net/raspberry-pi/wiringpi/software-pwm-library/

Proč tam vždy mají tu smyčku ve které se volá softPwmWrite?
Já právě, co jsem si přečetl, tak jsem nabyl dojmu, že následně po
softPwmCreate se softPwmWrite volá jen pokud chci změnit parametr pwm.
Nemám čím to změřit, a na ventilátoru se mi buď daří dosáhnout stavu
konstantního točení o 920 ot/min (měřím otáčky z ventilátoru, to funguje
ok), nebo střídavého v cca 1s intervalu.

Jinak tady je hotový projekt, o něco takového se téměř snažím. Tento
konkrétní mi ale po úpravě nastavení pinů nic nedělám.
https://github.com/Fredyy90/RaspberryPi-FanControl/tree/master/src

Jinak mám 2 ventilátory a oba jedou přes L293D, jestli nemůže být nějaký
zádrhel zde. Jinak on/off funguje pěkně.

Milan