Zabezpeceni auta

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Duben 23 11:26:21 CEST 2016

Tak malé pokračování. Mluvil jsem chvilku s vyšetřujíícím detektivem. I
kolegové se v práci rozpovídali, kolikrát je už někdo vysklil, přitom v autě
neměli vůbec nic (jsou toho velmi dbalí).

Kamery v autě můžou být, ale aspoň trochu nenápadně, žádné upozornění nikam
nedávat, protože byste narazili tím že snímáte veřejný prostor. Takže tak,
aby moc nebyly vidět. Záznam se pak předá policii - a teď je to důležité - s
upozorněním, že je to ze skryté kamery, oni podle toho dotyčného najdou a
"mají své metody" jak ho zmáčknout, aby kápnul božskou. Samozřejmě ten
záznam je jenom pro policajty, nesmí o tom vědět ani ten zloděj, jinak
zavřou vás. Ideálně aby to poslalo fotku hned na policii. Nenapadlo mě se ho
zeptat kam a jak.

Už jsem vymyslel kam dám mikrovlny a kam kamery, něco mi už došlo, něco
jesště ne. Mikrovlnné čidlo co mám je spíš vhodné na radar než na detekci
osob, na to se používají ty na zapínání žárovek. A ultrazvukem snímat
vzdálenost oken.

A pozor na tmavé skla, jdou nějak prosvítit a je to tam pak jak na dlani.

Jak s něčím pohnu, dám vědět, jde mi to pomalu (chybí čas)