OT Moment pro rezani zavitu

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Duben 22 23:48:23 CEST 2016

Ten moment určitě nebude v žádných jednotkách. Kalibrovaná momentová
spojka na běžném šroubováku téměř jistě nebude. Na neběžném ano,
ale to potom znamená třeba 5000 Kč navíc.

Na to omezení momentu u závitníku bych moc nespoléhal. Jestli je to
vhodný materiál a dobrý závitník, tak je nejlepší to projet stálými
otáčkami bez ohledu na moment. Závitníky nejraději praskají v
okamžiku, kdy poklesnou otáčky :-)

Aleš Procháska