Jeden nebo vice IP portu?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Duben 22 11:20:41 CEST 2016

V delphi som nerobil uz 100 rokov... Ale ak mate w vista a viac, tak tam
su windows socket 2 a v tom pridali select ako v linuxe:
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms740141%28v=vs.85%29.aspx

Takze hodite select na vsetky otvorene sockety a cakate kym sa objavia
data na lubovolnom z nich...

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.