SMT pasta

Čtvrtek Duben 21 21:02:38 CEST 2016

Tak takove problemy nepozoruju, kuzelove plastove nastavce se mi navic
neosvedcily, mam dojem, ze se to tam vyzdime a utemuje jeste rychleji -
pouzivam normal jehlu zkracenou na par mm. Dira tak 0.4mm
A neni problem to vytlacit i po mesici, mam na to teda dispenzer na
tlakovy vzduch, coz je super zalezitost, ale predtim rucne to bylo
podobne. Do jehly akorat po praci nacpu dratek (pokud nezapomenu)
Ale teplota ma IMHO vliv nejvetsi.
Taky jeste musim zminit pastu z TME ve strikacce, ta byla naprosto
nepouzitelna. Kupuju kelimky z Ciny, za cca 80Kc a spokojenost.