[OT] Palemoon browser a www.mall.cz

Čtvrtek Duben 21 11:21:08 CEST 2016

Zvláštní, mall.cz už taky funguje OK, nechápu to. Chovalo se to stejně v
práci i doma (= na různých počítačích). Další problémová stránka byla g.cz,
ale ta je teď taky OK. Fotoskoda se přepíná na mobilní verzi, to jo.

Kde se nastavuje jako co se má hlásit? Vidím jen v Advanced/General
zaškrtávátko "use firefox compatibility mode" a to je zaškrtnuté.

P.K.