Memristor

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 21 11:10:45 CEST 2016

Zběžně jsem prohlédl ten materiál z Rožnova a také to na mě dělá dojem,
že tohle provozují dva bratři, kteří si vytvořili určitou teorii ohledně
fungování světa elektroniky a snaží se napasovat realitu na tuhle svojí
představu. Cit. "... v letech 2014/15 by měl memristor ovládnout trh s
paměťovými médii DRAM a poté SRAM."
Pokud budou takoví lidé fungovat v nějakém výzkumném ústavu, nikdo si
jich ani nevšimne, tam jsou různí podivíni. Ale pouštět je do škol a
notabene středních je vysloveně nebezpečné. Učit tu periodickou tabulku
podle Chuy na střední škole je podle mě možné jen proto, že ta škola
nedisponuje kvalitním psychiatrem.

Mrazík